Home > Reviews > Review Catrice ‘I Sea You’

Review Catrice ‘I Sea You’

Al een tijdje terug heb ik Catrice I Sea You (250) gekocht, ik heb deze nagellak al een aantal keer gebruikt en ik moet zeggen, dat ik er erg tevreden over ben! Groen is niet mijn favoriete kleur, echter sprak deze kleur mij wel aan!

Ik heb deze kleur gekocht, omdat ik een keer een ander kleurtje wilde proberen, dat ik normaal niet draag (ook niet in kleding). Ik draag deze nagellak vaak op een gewone dag, maar de kleur is natuurlijk leuk met rood te combineren voor Kerst of voor een leuke nailart.

De foto hierboven is maar 1 laag van deze nagellak. Ik vind de nagellak persoonlijk heel goed dekken, wat ik erg fijn vind aan nagellak. Verder blijft de nagellak bij mij zeker 3 dagen goed zitten zonder te chippen.

Het lakje kan je kopen bij de Kruidvat voor €2,50, wat ik heel erg mee vind vallen voor zo’n mooie en fijne nagellak!

Hebben jullie ook Catrice nagellak, zo ja, welke kleur(en) dan?

Categorieën:Reviews Tags: , , , ,
  1. beautyblossom
    januari 19, 2011 om 11:19 am

    supermooie lak, ik heb hem ook, de kleur komt wel een beetje anders over op de foto! xx

  2. januari 19, 2011 om 11:43 am

    Mooi kleurtje!

  3. makochan200
    januari 19, 2011 om 12:35 pm

    Wat een goed eerste artikel, Kimberly! En wat n keigave kleur! ^_^ Goeie dekking met maar 1 laag! [ van je Editor! (: ]

    • Kimberly
      januari 19, 2011 om 2:09 pm

      Dankje 🙂 Ik vind de kleur ook erg mooi.. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet van groen houd!

  4. januari 19, 2011 om 12:53 pm

    Dit kleurtje is zo leuk. Ik heb hem ook. Ik draag hem dagelijks.
    Liefs, xxx

  5. januari 19, 2011 om 2:20 pm

    Ik heb nog geen lakjes van Catrice, maar ik ben wel van plan deze aan te schaffen, ze zijn zooo leuk! 🙂

  6. januari 19, 2011 om 3:28 pm

    Mooie kleur! Ik heb 6 nagellakjes was Catrice: Sweets for my sweet, big spender wanted, By my millionair, MAN go tango, Clay ton my hero & Londons Weather Forecast.

    • januari 19, 2011 om 3:59 pm

      Ik vind londons wheather forecast ook echt heel mooi!

  7. januari 19, 2011 om 3:30 pm

    mooi kleurtje! Ik heb Sea of green (en nog een paar anderen), die lijkt hier veel op!

  8. januari 19, 2011 om 9:00 pm

    ik heb neer dab 20 kleurtjes van die Catrice lakjes. ben dol op die lakjes vind ze erg mooi 😀

  9. januari 20, 2011 om 9:05 am

    Deze heb ik thuis ook nog ergens liggen, nu ik ‘m zie vind ik het wel spijtig dat ik niet weet waar ie is.

  10. taratiarajanssen
    januari 20, 2011 om 5:19 pm

    dit is mijn lievlingslakje!

  1. februari 3, 2011 om 7:10 am

Plaats een reactie