Home > What's New > What’s New? Revlon Spring Look

What’s New? Revlon Spring Look

De Revlon Spring Look collectie met drie prachtige kleuren nagellak!
Ze heten Carnation, Fuchsia en True Red, vooral Fuchsia lijkt mij erg mooi.
De lakjes gaan €8,95 per stuk kosten en zijn onderdeel van een grotere make-up collectie,
voor meer info daarover kun je hier een kijkje nemen.

Gaan jullie een van deze lakjes kopen? En welke vind je het mooist?

Categorieën:What's New Tags: , ,
  1. januari 21, 2011 om 8:04 am

    Ik vind Carnation het mooist, maar vind 9 euro toch wel veel voor nagellak…

  2. januari 21, 2011 om 9:35 am

    Carnation is heel mooi.
    Ik ga er alleen niks van kopen.
    Liefs, xxx

  3. Kelly
    januari 21, 2011 om 8:45 pm

    Ik vind Carnation ook echt het mooist. Ik denk alleen dat ik ze ook niet ga kopen. Ik vind de kleuren niet genoeg spreken voor de prijs.

  4. januari 21, 2011 om 10:34 pm

    Mooie lakjes is vind Fucshia het mooist!

  1. No trackbacks yet.

Plaats een reactie