Home > Budget Tips > Budget Tip

Budget Tip

Deze week hebben we als Budget Tip de Colour and Go lakjes van Essence.
Het zijn erg mooie lakjes, die in heel veel kleuren worden verkocht bij de Kruidvat. Ik denk ook wel, dat de meesten van ons in ieder geval wel één van deze lakjes in haar stash heeft zitten. Ik vind ze zelf altijd erg lekker lakken en met 1 of 2 laagjes zijn ze meestal wel dekkend. Deze lakjes kosten maar €1,29 en je kan op die manier dus heel veel verschillende kleuren bemachtigen, zonder dat je er al te veel aan kwijt bent! Echt een aanrader dus!

Heb jij lakjes uit deze collectie? Hoeveel? En vind jij ze ook fijn lakken of zeg je mwah kan beter?

  1. januari 22, 2011 om 4:26 pm

    Haha, ik heb net vanmiddag kleurtje 25 Glisten up! gekocht xD

  2. januari 22, 2011 om 7:49 pm

    heb er aantal van die collectie waaronder de groene shrek kleur

  3. januari 23, 2011 om 9:41 am

    Ik heb er ook een aantal lakjes van. Die potjes zijn alleen vet snel leeg.
    hahaha XD.
    Liefs, xxx

  4. januari 23, 2011 om 4:37 pm

    Ik heb er 10 ofzo.
    Mijn zusje spaart ze, ze heeft ze bijna allemaal.

  1. No trackbacks yet.

Plaats een reactie