Home > Inspiratie > Inspiratie: Bruin!

Inspiratie: Bruin!

Let op! Dit is een fotogevoelig artikel!

Bruin… Ja, bruin is een kleur, waar de meesten eigenlijk niets aan vinden, maar toch zie je het erg vaak terug in kleren en schoenen. De meeste mensen zullen toch eens in de week wel iets bruins aan hebben, dus waarom het niet ook op je nagels smeren?
Bruin is een kleur die staat voor eerlijkheid en geborgenheid. Het is een kleur die veel warmte uitstraalt, maar tegelijkertijd ook wel een beetje saai is… Of tenminste, dat zou je denken… Kijk maar eens mee naar onderstaande creaties, daar krijg je toch wel de kriebels van, om ook eens te gaan knutselen met bruin.
(klik op de foto om bij de bron te komen)

En voor als je nu meteen naar de winkel wil rennen om bruine nagellak te kopen, hebben we drie ‘bruine‘ producten geselecteerd!
Kijk maar even mee:

Heb jij bruine nagellak in je stash zitten en hoe vaak gebruik je die?

Categorieën:Inspiratie Tags: , ,
  1. januari 23, 2011 om 10:30 am

    Ik heb soms echt zo’n dagen wanneer ik echt bruin wil, gewoon alles bruin!

  2. januari 23, 2011 om 10:56 am

    op die foto’s is het alles behalve saai. heb zelf al wat bruine lakjes in me collectie zitten gebruik ze alleen te weinig ben meer voor de felle kleurtjes

  3. januari 23, 2011 om 11:01 am

    Dat is zo knap als je dat kan. Er zitten hele leuke tussen.
    Liefs, xxx

  4. januari 23, 2011 om 1:44 pm

    Ik houd echt van bruin! Ik heb laatst weer nieuwe bruintinten gekocht ❤

    • januari 23, 2011 om 5:37 pm

      Leuk om te horen! Veel mensen houden niet zo van bruine nagellak.

  5. januari 23, 2011 om 4:31 pm

    Mooi!
    Ik heb nog geen bruine nagellak.

  6. januari 23, 2011 om 5:35 pm

    Mooi zeg, vooral de 3e!
    Ik gebruik best vaak bruine nagellak. Heb een aantal verschillende tinten. Het kan bijna overal bij, dat vind ik zo fijn.

    x

  7. Kelly
    januari 24, 2011 om 9:47 am

    Ik heb wel een bruine nagellak in mijn stash, maar doe er eigenlijk niet heel veel mee. Leuk artikel om inspiratie op te doen. Ik heb hem denk ik 2 x nog maar op gehad en dan onder een nailart.

  8. taratiarajanssen
    januari 29, 2011 om 4:19 pm

    Zebranagels zijn fantstisch!
    die ga ik zeker nog eens maken in de aankomende weken.

  1. No trackbacks yet.

Plaats een reactie